2008年7月23日星期三

Swimming Day

今日同柯ho kwong 去tko 游水
成為(他?)人生既一個污點...
去到泳池當然要找locker啦
點知得番2張膠版10蚊紙既我,部唱錢機唔收
這樣,我們2人唯有用一個locker
本來,我已經把locker鎖上
但係佢話有野未擺入去,所以我將key交比佢啦~
咁又等佢查完太陽油,然後就出去游水啦~~

如是這般,游呀游~游呀游~游左個幾鐘
我見到有個人,佢將條key綁左係隻腳度
我就突然間醒起,好似唔覺眼ohk隻手有key喎!?
我就問佢:喂,條鎖匙呢?
佢就話:乜唔係係你度咩?
我就話:你最尾擺野架嘛,點會係我度?
之後我就拿拿聲游番上岸去睇下個locker

點知,已經比人用個大鎖塔住左個locker
之後要搵實Q開番,好彩無唔見野 =.=
ohk呀!點解你會咁無手尾 =.=
我都好後悔點解無睇住你有冇拎到key =.=
我咁大個仔都未試過咁 =.=
如果比人偷錢偷電話都還好,如果成個袋比人偷左
我要你著住條泳褲出去同我買過D衫!!!

夜晚,同waiting 食飯~
今次係有一排無去既翡翠拉麵小籠包
搬左位都係第一次去,嗯...水準差了?
小籠包唔知係咪皮太薄?一夾起就穿豬水了,四隻都穿了
隔離枱個哥哥仔,夾起果陣就同佢女友話:我個隻好似無穿呀
(佢女友之前話:好似穿左咁既)點知,點完醋拎起,穿了
生煎包,好難食... 無汁的
其他的都同以前差不多
最喜歡始終都係春卷~

2 則留言:

匿名 說...

我由頭到尾都冇掂過條匙



白色triangle 物體太引誘 8)
:cool:~~~~~~~~~~~~

N 說...

咁你係屋企最尾出門口唔會拎鎖匙架咩!
緊係你掛住望野啦