2008年7月21日星期一

《蝙蝠俠•黑夜之神》

呢套戲真係超爆!我既意思係戲院場場爆
要預早幾日買定飛先有得睇
美國首日票房已經打破《豬豬俠3》既紀錄
唔知香港有幾多呢

套戲情節幾緊湊喎,加上我坐正IMAX既超勁啦叭下面
超爆!
我以為最樣衰最恐怖果個係小丑
點知係個配角,真係超核突,好似睇緊人體的奧秘咁
男主角又唔係靚仔,女主角又唔係靚女
不過都不減呢套戲既可觀性
香港果段真係拍得香港好靚
原來個導演基斯杜化路蘭係拍《死亡魔法》果個
呢套又係前年好鐘意既一套戲

今個星期四都有一套想睇既戲上畫
《The X Files: I Want to Believe》
到時再講~

3 則留言:

匿名 說...

很好看很好看的說!

上面那個 banner 怎麼弄的?

N 說...

我打完篇野2分鐘你就留到comment啦?!
除左push email 還有push blog?haha

你有係某D附加因素令到套戲更加好看嗎?

自已拍的相+photoshop ~

匿名 說...

我用Google Reader訂閱你博的說,很快就有更新 (blogger的都很快,鮮奶的較慢)

有甚麼附加因素?我是真心覺得故事好看呢!而且我真的看了兩趟

原來是photoshop...