2008年7月27日星期日

Swimming Day 2

今日又去游水啦~
今次同ohk,fpc去左南灣游水
約左fpc 2點係金百利食lunch,2個茄子魯肉飯唔該
食完ohk都仲未到,咁就行左一陣sogo
見到d keroro hello kitty 水泡
我都想買個水泡玩,就去左玩具反斗城買左條大鯊魚
跟住join埋ohk就搭巴士入淺水灣,再轉的士入南灣~
點之個天開始黑lu...
入到去都4點幾lu...又天陰陰咁,下次要約早D
今日星期日,淺水灣已經超多人,南灣都唔少人喎
比起我上一次黎得果幾丁友,今次係超多人
玩玩下水仲落雨添,不過就微微雨咁
都唔係玩左好耐,6點就走人lu

之後出番銅鑼灣食沙嗲王,又行左陣times square
ohk去左買一個好大既炒雪糕食,我同fpc就食滿記
傾左陣ohk的少女心事就送佢搭巴士,我地就搭地鐵走lu

5 則留言:

匿名 說...

海灘還是泳池

我只會到泳池游泳,但現在免費,人太多了

N 說...

我未打完 =.=

匿名 說...

竟然係咁..(我以為這篇就這麼一句的說...)

有一次我去南灣,也是沒曬多久就風雲變色,然後就下大雨兼行雷閃電,結果匆匆穿衣服,等的士都等了大半個小時,很是狼狽。

N 說...

原來今日都好激

在下午近3時,部分地區氣溫急降逾10度,大埔 地區由35度,跌至25度,而粉嶺及流浮山更落雹,大尾篤有逾百公里陣風。

匿名 說...

型男真係多愛情煩惱 ~~