2008年7月15日星期二

我曾侍候過英國國王


今天看了
我曾侍候過英國國王【I Served the King of England】

我睇戲,真係只係睇戲,我沒什麼深度的說~
好似人地睇斷背山會睇一次喊一次,但係我係戲院訓著左
可能我本人太直接啦,串人的時候或者會例外

講番套戲,都知道係D藝術電影啦,不過又唔係太悶
講主角人矮但係志高,成日都想成為百萬富翁
到左最後,多錢到唔知點洗,仲因為多錢得濟而要坐監

上年都睇過類似咁既戲,超時空泡泡女
又係講錢多到洗唔晒,最後經濟泡沬爆破
不過呢D算係搞笑片多D

雖然話有好多錢都未必有快樂
但係係香港地,無錢真係好唔快樂
我唔需要有錢到住富豪海灣
但係我都唔想好似一百萬人的故事入面D主角咁
如果我好有錢,我會點?我會令自己同身邊既人開心D
一定唔會拎D錢當牆紙痴

3 則留言:

匿名 說...

這齣我也有看,蠻輕鬆的,那個矮仔演得不錯。多錢得滯要坐監反映了歷史吧…

超時空泡泡女太正了!全場都捧腹大笑,"扯哂蝦"的說…可惜沒公映

斷背山嘛,我也覺得有點悶,感動不了我……

N 說...

超時空泡泡女係好好睇呀
上年電影節得3場咋
會唔會同場睇過戲呢ha~

匿名 說...

也不是沒可能的說