2009年5月12日星期二

Taiwan Trip Day 4

TAIPEI

來到行程既第四日啦
一早就落 M 記食早餐,順便 PLAN 下行程(係,即日先諗)
食完就去左買手信啦(咁快買定?得閒得濟)
就係阿蘇都話好食既江記華隆豬肉紙
不過好難去,所以就搭的士去
買左三包,嗯~好食,不過要 HAND CARRY 呢...
如果唔係就會變左豬肉碎
之後返行番酒店放低 D 野先
點知迷路了,又唔叫迷路既...
只不過行左冤枉路囉...
(好似大把時間咁)

根住就去圓山既台北故事館啦
其實之前都無諗過去,不過因為無聊得濟
又見 MAGGIE 同 WENDY 去過



原來個故事館好細,行快 D 都可以3字睇晒
不過寄 POST CARD 寫左好耐
自己寄比自己
(點解我張 POST CARD 會隔左 2 個禮拜先收到)


之後出番去捷運站出面既巴士站搭公車去忠烈祠
(原來故事館出面有個站...真係行餐飽)
點知個司機唔知仲咩,遲左一個站先開門(又行...)
不過去到就剛剛好阿兵哥佢地開始換班啦
其實都無咩好睇,不過總有 D 可取既地方既~
仲有團香港人係到睇
個阿叔不停係度講咩緬甸果D好睇D
我無睇過,不過係都唔好咁大聲



好啦,睇左一陣就散啦,搭番巴士出台北車站
(其實都唔知幾時落車同埋有冇搭錯車)
已經 5 點了,但係我仲未食午餐
所以呢,點都要去食 D 野
就去左度小月啦~~
好食呢,個酥炸𤐶仔好好食呢~


食完都 6 點幾,諗住行陣先再食晚餐啦
行左 SOGO 個 SUPERMARKET 同誠品敦南店
又去左 GRANIPH 買衫
行到攰攰地就去搵野食啦

之前一早已經諗左晚餐係食小乾杯,但係
我係唔知係邊既
不過阿 JOYCE 鐘小姐比我既新假期地圖有
所以我就根住個地圖去搵
去到,無既?以為自己行錯
四周圍行,周邊既位置同地圖係一樣架喎
可能係搬左... 又或者張地圖根住係錯既
我依然覺得後者可能性大 D
因為連鼎泰豐個位都係錯既
最後要打番香港問人囉~~~!

知道大概邊個位啦,但係左轉右轉都搵唔到
卒之走番去 GRANIPH 問個 SALES
原來,近在咫尺
今日所走既所有路程,可能仲長過我上個禮拜行山既路程

終於排除萬難咁去到小乾杯啦
要等位,個靚仔 WAITER 問我地過唔過去對面間乾杯BAR
問過香港的友人話無咁好食架喎,咁等囉
好彩唔算太肚餓,係香港等板前都等慣啦
都唔算等左好耐既,D 野食都唔錯
不過隔離枱有班人,大概有 6 個女仔啦,同一個男仔係度隊酒
其實我入到去坐底果陣,個男仔已經半昏迷既狀態
甚至跌埋落地下,班女仔,當然一 D 醉意都沒有啦
佢地癲左一陣,班女仔就夾埋個男仔走人,嗯,希望個男仔無咩事

又玩完一日咯

2 則留言:

小米 說...

醉姐,男人會有咩事o.o

N 說...

你見唔到咋,班女仔貌似柴狼