2009年5月10日星期日

Taiwan Trip Day 2

KENTING

第二日,晨咁早就起身去食早餐
原來要去隔一條街既好望角食
食完就返去等司機黎帶我地去玩啦

第一站就去國立海洋生物博物館
我地 9 點鐘就入場,唔算太多人
但係行下行下就越黎越多人LU
D魚缸好大,條自動電梯又停左比我地走黎走去

奇怪不知命生物,會係沙中(垂直地)鑽出鑽入,有點核突

濕地公園都有既招潮蟹

任摸既海星、海膽同海參
海星硬硬地,海參好似一PAT野咁

可憐的兩位不畏水的觀眾
白色果隻係白鯨

世界水域館入口

三層樓高既水缸養左幾條超長水草

黃色眉毛既企鵝!
呢個企鵝館可能用左數十部冷氣機去營造北極既氣溫

玩左成 3 個鐘,我真係好佩服我地既司機導遊
係出面等足我地咁耐

之後佢帶左我地去食佢話好好食既牛肉面
係一間唔會行過,行過都睇唔到,睇到都未必會入去食既細舖仔
牛肉面就麻麻啦,餃子都 OK 既

食完牛肉面,就去左附近既花海啦(佢所謂既)
有兩三個足球場咁上下大
真係好多花,有 D 以為自己去左富良野
係香港絕對無既景色
同行的友人情侶





下一站就去左佳樂水
果度有好多奇怪既石頭
要比錢坐車入去邊行邊介紹
不過每舊石佢都唔係停好多時間,要把握時間影相
反轉豬肚

又大風又大浪

小心 D 好喎,有冇魚釣到架究竟?


之後就去左風吹沙
其實無咩特別,只係有好多沙由下面個沙灘吹到上黎好高既地方


跟住去左龍磐公園,有一片大草原,不過無咩特別


再之後就去左台灣既最南點,要行少少路入去
入到去其實得好少位,但係有好多人,仲有唔少香港人
(其實每個景點都有...我係咪去左台灣?)
去呢個最南點有 D 無聊,為去而去
影左幾幅相就走番出黎


再再之後去左鵝鑾鼻公園
重點當然係台灣八景之一既鵝鑾鼻燈塔


再再再之後去左砂島,只係一個好普通既沙灘...

再再再再之後去影下呢個船帆石
本來之前有諗過住船帆石既民宿,不過都係南灣靚D~


全日行程完畢,回民宿休息
之後夜晚又去墾丁大街通街食

沒有留言: