2009年5月9日星期六

Taiwan Trip Day 1

HONG KONG -- kaohsiung -- KENTING

望左咁耐,今日終於出發啦
(值得一提的是,咁大個機場都撞到偉偉)
9 點起飛,10 點都未到就已經身在高雄國際機場
飛機上的早餐麻麻地


雖然知道要去墾丁,但係到呢一刻都未知點去
只係步出左個閘口唔夠10米,就已經比人欄住
包車(的士)要NT$400 一個人,仲話快過巴士1個鐘添
但係我地得 2 個人,會唔會比人打劫架
又或者呃我地,到時又加價架
所以我地就借去廁所閃人啦(其實真係要去既)
去完廁所出番黎,又見佢欄左另外 2 個香港人
咁見佢地靚仔靚女,佢地肯我地咪OK囉~
最後就一行 4 人搭佢架的士入墾丁啦~

原來高雄去墾丁真係好遠好遠
包佢架車左穿右插都成 2 個鐘
佢話巴士要 3 個鐘啦,價錢仲要差唔多
係搭車既途中,佢又SELL下叫我地包車啦當然
NT$800 日/人,1 日裏面8個鐘你可以叫佢去邊都得
講講下又話去邊度玩好去邊度玩好
好似我地已經應承左佢咁
仲話今日唔計我地錢添,即係800蚊2日喎!
不過既然洗濕左個頭,咁都無所謂啦
好彩我地無PLAN到,佢乜都同我地PLAN晒
我地既司機兼導遊都幾好人架,仲請我地食蓮霧
第一個景點係坐小海豚水底觀光船
(應該有commission分啦)



初時落到去以為幾好玩啦,一開船仲有好多魚仔添
點知,之後就大獲啦
係水底望住個窗,越望越頭暈
過左無耐已經想嘔,水底又無咩魚喎
或者佢地有保護色啦,個船長成日話D魚有保護色
搞搞下望番上面個窗啦,原來我地離岸好近
唔怪得知咁淺水啦
之後上番上面吹下海風先好番D
玩左差唔多成個鐘,唉,半個鐘都嫌多



之後就肚餓去開餐啦
個間野又係司機帶我地去
初時見D價錢好似幾平,以為好細碟啦
仲驚唔夠食,所以叫多左
點知原來碟碟都超大
碟花枝丸有成十幾廿粒
碗湯,應該係盤湯
初初以為得兩三碗咁多啦
原來可以分十碗都得
D三文魚魚生都還可以啦
炸花枝丸幾好食
之後係附近行一陣,又去第二個景點-貓鼻頭

呢個就係貓鼻頭

之後就去左白砂
D沙真係好幼,不過無玩水,影相就算


影完就去左我地間民宿度check in先
順便放低D行李,之後就去關山睇日落啦!
係睇日落之前,先去睇一睇隻龜同飛來石



超級無敵一望無際大海景+夕陽無限好
實在好靚~


10mm(16mm)勁wide示範

行程繼續,恒春既東門同埋出火
仲有人玩煙花,燒粟米同爆谷


似唔似舞龍

是日既晚餐係,墾丁大街街頭小食
呢檔炸菇幾好食

今日既節目到此結束
司機等我地行完食飽再車我地番南灣既民宿

沒有留言: