2008年12月14日星期日

比 HKBN 呃左

話說上星期電腦節去迫左一大餐
臨走果陣見到有 HKBN 既 Sales
咁就諗到網上行又就到期
UPLOAD 又咁鬼慢
咁 HKBN 又賣晒廣告話十八區都有得用
還掂又平過網上行,咁就不如試下啦

HKBN 有個公屋 PLAN
$168 簽 24 個月 送 WIFI
咁又我無問佢我屋企有冇COVER喎
(諗住實有啦)
佢又話會有人打黎覆我

一個禮拜後,都無人打過黎喎?
我又無意中係 HKBN 個網頁度搵到一個
網絡覆蓋查詢
咁就 SEARCH 下我屋企
點知原來係無既!
HKBN D 廣告超級誤導!
話就話十八區都有,每區得一條村有呀?
覆蓋率唔夠高就咪賣得咁勁啦

最終都係要用番網上行 6M
網上行可唔可以 UPGRADE 下我地條村做 18M/30M 呢
可唔可以改名做網上跑呀,唔好再行啦

後記:剛剛 HKBN 打黎話有個最新既上網優惠比我喎
都無 COVER!真係連D Sales 都信左個廣告

沒有留言: