2008年9月28日星期日

迪士尼黑色世界

自從迪士尼有呢個halloween活動之後,我年年都有去喎
反而海洋公園就以前去得多D

halloween版草堆

玩左2次都影唔到一張靚相,唯有係出面影番張



鬼屋淨係玩左新果個,都係大同小異啦
好就好在無乜人(好事定壞事?),前前後後都無人
d鬼都夠時間o厘番埋位
還記得之前係海洋公園玩,d鬼好鬼忙
嚇完前面班人,o厘埋果陣又比我見到
佢又見到我見到佢,卒之就咁衝埋黎算數,我真係好驚囉

3 則留言:

匿名 說...

你又去迪迪尼的說,我沒去過……(其實也不大想去就是了 XD)

如果是環球片場就好了。

N 說...

環球片場只係去過日本那個
仲要超趕咁玩左半日,好似咩都無玩過咁

N 說...

去迪士尼個feel比去海洋公園開心呢
雖然細又無乜野玩
但係去到就會覺得開心D呢